لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

سه روز اشتراک رایگان فیلیمو 100 درصدی

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
7457
2.4
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی

شما میتوانید اشتراک سه روزه فیلیمو را با 100% تخفیف ویژه با استفاده از کد تخفیف دریافت نمایید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید اشتراک" کلیک نمایید.

nfre8
خرید کنید
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

اشتراک رایگان فیلیمو

ما در دنیایی پرکار و شلوغ زندگی میکنیم. در روز ساعت ها کار میکنیم اما عمدتا برای تفریح خود برنامه ای نداریم. خوب است بدانیم که برای داشتن یک زندگی عالی و روبه پیشرفت، استراحت و تفریح هم به اندازه کاروتلاش مهم است، حتی بیشتر از آن. همه ی انسان های موفق در برنامه روزانه خود ساعاتی را برای استراحت و تفریح در نظر میگیرند. استراحت در برنامه شلوغ ما باعث میشود که نه تنها بدن، بلکه مغز و ذهن هم استراحت کرده و آماده شروع روزهای دیگر حتی با بازده بالاتر شود. برنامه ی استراحتی ما خوب است شامل قسمت های مختلفی مثل وقت گذراندن با عزیزان، وقت گذراندن با خود و البته یک تفریح آموزنده باشد که اشتراک رایگان فیلیمو میتواند در این امر مارا یاری کند چرا که فیلیمو پر از فیلم است، فیلم ها براساس داستانها هستند و "داستان ها میتوانند ما را نجات دهند."

 

فیلیمو


 

تفریحی آموزنده با کد تخفیف فیلیمو

قسمت های مختلف تفریح کارکردهای خاص خود را دارند. وقت گذراندن با خانواده باعث نشاط میشود و انگیزه زندگی را بیشتر میکند. وقت گذراندن با خود نیز بسیار مهم است، زیرا باعث خودشناسی و درک احساسات میشود وبه آرامش و تمرکز کمک میکند و باعث خلاقیت بیشتر میشود. چه بسا که درهمان زمان تنهایی راه حلی خلاقانه برای مشکلات خود پیدا کنید. تفریح آموزنده نیز بسیار پراهمیت است، چراکه برنامه شلوغ ما به ما اجازه رشد در زمینه های مختلف به جز زمینه کار و فعالیت ما نمیدهد پس خوب است که روزهای تعطیل را نیزحساب شده وارزان پیش ببریم تا هم در حیطه کاری و هم درحیطه شخصی، در تعادل، رشد کنیم، چرا که کار برای زندگی، و زندگی برای رشد و تعالی روح ماست. اما این تفریح سازنده چه میتواند باشد؟ فیلم دیدن با استفاده ازکوپن تخفیف و کد تخفیف فیلیمو و اشتراک رایگان فیلیمو یک روزه میتواند گزینه مناسبی باشد.

 

خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف، تفریح به صرفه

قطعا تفریحی که به رشد ما کمک کند تفریحی مشخص نیست و تجویز یک نسخه برای تمام افراد بیمعناست؛ چراکه به اندازه تمام انسانها یک تفریح مخصوص میتواند وجودداشته باشد. امروزه کتاب ها، و بیش از هرچیزی فیلم ها این مسئولیت را عهده دارهستند. سینما دنیای چنان هیجان انگیزو بزرگی دارد که میتواند هرانسانی را شیفته کند. فیلم کاری میکند که شما گذر زمان را حس نکنید؛ شما را میخنداند، به گریه میندازد، یا چنان به فکر فرومیبرد که روزها از روال عادی زندگی خارج شوید. برای دنیای امروز فیلم ها میتوانند بهترین گزینه برای گذراندن روزی سودمند و درعین حال جذاب باشند. فرقی ندارد که شما فیلم را با که و در چه ژانری تماشا کنید، همیشه چیزی برای آموختن و برانگیختن احساساتتان وجود دارد. اما از آنجا که هیچ چیز مطلقا خوب یا بد نیست این تفریح نیز معایب و مزایایی دارد، اما خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف و یا کوپن تخفیف میتواند این معایب را به حداقل برساند.

 

فیلم


 

 

دنیایی از فیلم و سریال با کد بلیط فیلیمو

در این موقعیت شیوع پاندمی رفتن به سینما، حتی بیرون رفتن از خانه برای خرید DVD ممکن است خطرآفرین باشد و بهتر است درحدتوان در خانه بمانیم. بیرون از این موقعیت استثنایی هم دیدن همه ی فیلم ها در سینما و یا خریدشان میتواند هزینه زیادی برای ما باشد. اما راه حل چیست؟ تماشای آنلاین فیلم و صدالبته قانونی بهترین راه ممکن است. فیلیمو که ارائه دهنده قانونی فیلم وسریال ایرانی و خارجی همراه با کوپن تخفیف فیلیمو است این امکانات را برای شما فراهم میکند. شما با خرید اشتراک چند ماهه و حتی یکساله فیلیمو و با كد تخفيف فيليمو و کوپن تخفیف فیلیمو میتوانید کاملا به صرفه به دنیایی از فیلم و سریال جدید یا قدیمی دست پیدا کنید و در هرساعت و هرجایی که اراده کنید، فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید و تفریحی آموزنده که باعث رشد و آگاهی شما شود را تجربه کنید.

 

تجربه ی سینما در خانه

اما به صرفه ترین راه برای تماشای فیلم و سریال چیز دیگری است. شما با خرید فیلیمو باکس میتوانید سینما را به خانه ی خود بیاورید، آنلاین فیلم تماشا کنید و یا فیلم های مورد علاقه خود را دانلود کرده و در زمان قطع شدن دسترسی به اینترنت به صورت آفلاین در اپلیکیشن فیلیمو تماشا کنید. با این کار صفحه نمایش شما به اندازه تلوزیونتان بزرگ خواهد بود و میتوانید با لذت بیشتر و تجربه ای هرچه بیشتر شبیه به سینما فیلم ببینید و از صفحه نمایش کوچک لپ تاپ و موبایل راحت شوید. این دستگاه با سیستم عامل Android TV 8.1 تلوزیون شما را هوشمند میکند و به همراه آداپتور برق و کابل HDMI به‌همراه خود دستگاه و ریموت کنترل به شما ارائه میشود.

 

ویژگی ها و مزایای دیگر فیلیمو باکس:

• ارسال رایگان به سراسر کشور

 

• گارانتی ۱۲ ماهه

 

• یک سال کد تخفیف فیلیمو رایگان

 

• طراحی ساده، شیک و مدرن

 

• 16 گیگ حافظه ذخیره سازی برای نصب اپلیکیشن و ذخیره فیلم و سریال

 

• درگاه USB و کارت حافظه Micro SD برای افزایش فضای ذخیره سازی

 

• کیفیتHD 4K

 

• قابلیت جست و جوی صوتی

 

• امکان استفاده از Google Assistant وGoogle Play Store

 

• کیفیت و قیمتی مناسب و متناسب با هم

 

• پشتیبانی از اتصالات بی سیم مانند بلوتوث و وای فای

 

• عملکردی سریع و مناسب

 

فیلیموباکس


 

 

فیلیمو مدرسه، یار تحصیلی شما

شما با استفاده از تخفیف اشتراک فیلیمو، نه تنها از ویژگی های یاد شده دیگر، بلکه به یک مدرسه آنلاین نیز دسترسی دارید. در فیلیمو مدرسه شما میتوانید به فیلم های جذاب آموزشی پایه های اول تا نهم که با انیمیشن و پانتومیم و روش های کاربردی و جذاب دیگری ترکیب شده اند دسترسی داشته باشید و از این کد اشتراک فیلیمو رایگان در جهت تحصیل فرزندانتان نیز استفاده کنید. خوب است بدانید که تماشا و دانلود فیلم در فیلیمو، در تمامی اپراتورها، نیم بهاست و همچنین شما میتوانید همزمان با سه دستگاه متفاوت نیز به حساب کاربری خود در فیلیمو وارد شوید و از فیلم ها و ویدیوهای آموزشی، با دستگاه های مختلف و بدون نیاز به وارد شدن چندباره به حساب کاربری نهایت استفاده را ببرید.

 

تخفیف هات، محافظ کیف پول شما

شما از طریق سایت تخفیف هات که یک سایت مرجع ارائه دهنده کوپن تخفیف و کد تخفیف تست شده و رایگان است، میتوانید به کدهای هدیه مختلف و متنوعی از جمله اشتراک رایگان فیلیمو دست پیدا کنید و تنها با خرید یک دستگاه فیلیمو باکس از یک سال اشتراک رایگان فیلیمو بهره مند شوید و با فیلم های جذاب و ویدیو های آموزشی تحصیلی تجربه ای فراموش نشدنی برای خود و خانواده خود رقم بزنید. در تخفیف هات با کدتخفیف فیلیمو معتبر، در عین بهره مندی از خدمات سایت های آنلاین، از کیف پول خود نیز حفاظت میکنید. در پایان لازم به ذکر است که سایر کدهای تخفیف مانند کدتخفیف فیلم گردی ، تخفیف مودم و ... را نیز می توانید از تخفیف هات رایگان و معتبر دریافت نمایید.

 

کد تخفیف فیلیمو

با استفاده از کد تخفیف فیلیمو میتوانید اشتراک های فیلیمو را با تخفیف تهیه کنید. این کد تخفیف فیلمو باعث می شود که خریدی به صرفه تر برای تماشای فیلم و سریال های مور علاقه خود داشته باشیم. اشتراک رایگان فیلیمو یک روزه می تواند گزینه مناسبی برای استفاده آزمایشی برای کسانی که اولین بار از فیلیمو استفاده می کنند باشد. وبسایت فیلیمو از وبسایت هایی است که نقریبا همواره دارای کدتخفیف فیلیمو می باشد. همچنین تخفیف فیلیمو گاهی بر روی اشتراک های فیلیمو قرار می گیرد. اما این به این معنی نیست که نتوان از کد تخفیف فیلیمو استفاده کرد.

 

ارسال نظرات
لوگوی سفید تخفیفهات

چرا تخفیف هات ؟ علاوه بر مزایایی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد باید عنوان کنیم ما در تخفیف هات، تخفیف و کد تخفیف را به شما نمی فروشیم بلکه آن را به شما هدیه می دهیم و همین که شما از خدمات سایت تخفیف هات استفاده می کنید بزرگترین افتخار ما به شمار می رود. همه ی خدمات تخفیف هات رایگان است. با تخفیف هات همه چیز برای شما ارزونتره. در تخفیف هات صحت همه کد ها تست شده و همواره پاسخگوی شما هستیم. هدف ما در تخفیف هات جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت شبانه روز شنوای نظرات و پیشنهادات سازنده شما می باشند.

خدمات مشتریان
تماس با ما
logo-samandehi
enamad
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه تخفیف هات می باشد