لوگو تخفیف هات

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه

کد تخفیف 45 هزارتومانی بازی های اتاق فرار تهران

این تخفیف در حال حاضر معتبر نیست
0
120
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: منقضی
300 هزارتومان حداقل خرید بلیط

شما از طریق سایت تخفیف هات میتوانید از 45 هزارتومان تخفیف ویژه خرید بلیط بازی های اتاق فرار برای خرید بلیط بالای 300 هزارتومان بهره مند شوید. برای دریافت تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید بلیط" کلیک نمایید.

خرید بلیط
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

وب سایت ارائه دهنده خدمات تفریحی:

برای مشاهده و خرید از وب سایت های  ارائه دهنده خدمات تفریحی می توانید ازطریق وب سایت تخفیف هات برای بازی های اتاق فرار از کد تخفیف اتاق فرار و شهربازی تا 50% کد تخفیف دریافت کنید و از خدمات ویژه این وب سایت، بهره مند شوید.

 

خصوصیات خدمات تخفیف گروهی:

نت‌برگ و اسنپ تیکت و تخفیفان بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران هستند که به صورت روزانه پیشنهادات ویژه ای را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف ارائه می دهند. این تخفیفات شامل بهترین مکان‌های شهر شامل مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تخفیف های هیجان‌انگیز، خرید ارزان‌تر، صرفه جویی در هزینه، تضمین کیفیت و پشتیبانی کامل خدمات برگ برنده نت‌برگ و تخفیفان برای کاربران محسوب می‌شوند. این سایت ها با ارائه خدمات روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا به ساده‌ترین شکل بتوانند از کلیه پیشنهادهای سایت ها بهره‌مند شوند.


 

 

اتاق فرار تهران


 

 

معرفی خصوصیات اپلیکیشن:

برخی ویژگی های این اپلیکیشن امکان مشاهده تمام پیشنهادها و تخفیف‌ ها، مشاهده تخفیف‌های ویژه‌ی هر روز به صورت مجزا است. همچنین جستجو بر اساس دسته‌بندی‌های دلخواه مانند ورزشی، آرایشی، رستوران، تفریحی ، باخبر شدن از تخفیف‌های نزدیک محل کار یا منزل شما می باشد.کاربران با کمک این اپلیکیشن امکان خرید آنلاین و با کارت‌های شبکه شتاب و دریافت کد تخفیف از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور را نیز خوهند داشت. سامانه خرید با تخفیف گروهی علاوه بر تهران تخفیفات شهر های اصفهان ، کرج ، مشهد و شیراز را نیز برای مخاطبان و کاربران خود ارائه می دهد.

 

بهترین برگ های تخفیف در تهران:

برای خرید گروهی و مقرون به صرفه، کافی است نگاهی به لیست محبوب ترین تخفیف های این وب سایت بیاندازید تا از بهترین برگ های تخفیف به صورت روزانه باخبر شوید. تخفیف های ویژه که در این سایت در نظر گرفته شده اند عموما مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. شما می توانید در این سایت ویژگی ها و جزییات هر تخفیف را به بهترین شکل ممکن مشاهده و مقایسه کنید. از طریق این سایت تخفیف گروهی می توانید کد تخفیف اسنپ تیکت را ویژه بازی های اتاق فرار کوروش دریافت کرده و تا 50% تخفیف بگیرید.

 

اتاق فرار ترسناک


 

جمع بندی با تخفیف های مهیج روزانه:

نت برگ و تخفیفان و اسنپ تیکت سایت تخفیف گروهی می‌باشد که در زمینه‌های انواع کالا و خدمات فعالیت می‌کند. این سایت هم فرایند انتخاب را برای کاربران آسان می‌کند و هم با استفاده از قدرت خرید جمعی، کالای مورد‌نظر را به بهترین قیمت ارائه می دهد. با استفاده از کد تخفیف می‌توان خیلی ارزان‌تر خرید کرد. پس از خرید،کد پیگیری ورسید آن در قالب‌ یک ایمیل‌ در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین این فایل از طریق پروفایل شما در این سایت ها نیز قابل دسترسی است. شما طی مدت اعتباری که روی این سایت ها دریافتیتان درج شده می‌توانید از قیمت باورنکردنی آن لذت ببرید.

 

نظرات کاربران:

 

نقاط قوت: بسیاری از کاربران از تخفیف های ویژه سایت، تضمین کیفیت خدمات، خرید به صرفه، خدمات پرداخت امن، پشتیبانی کامل 24 ساعته، درمجموع راضی بوده اند.در کل ارزش استفاده را دارد.

 

نقاط ضعف: برخی کاربران پرداخت ورودیه در بعضی از برگ های خرید ذکر نشده است. همچنین گاهی اوقات تعداد تخفیف‌های ارایه شده در سایت برای تهرانی‌ها تا ۵ برابر بیشتر از تخفیف‌های سایرشهرهاست.

 

جمع بندی نظرات کاربران: در مجموع بسیاری از کاربران از تنوع، تیم پشتیبانی، پیشنهاد های ویژه، خرید آسان اینترنتی و ارزش خرید بالای برگ های تخفیف دار نسبت به کیفیت راضی بودند. شما نیز می توانید با استفاده از کد تخفیف ویژه بازی های اتاق فرار ترسناک، از خدمات بی نظیر این فروشگاه اینترنتی متنوع بهره مند شوید.

 

ارسال نظرات