لوگو تخفیف هات

تخفیف تخفیفان تا 80% ویژه آموزش زبان فرانسه

80% تخفیف
0
65
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 80% تخفیف سایت تخفیفان ویژه آموزش زبان فرانسه بهره مند شوید. قابل توجه کاربران قسمت دسته بندی گزینه یادگیری و آموزش و گزینه زبان های خارجی را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تخفیف و سایر تخفیف های بی نظیر سایت تخفیفان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

آموزش زبان فرانسه و بررسی تاریخچه این زبان:

زبان فرانسه یک زبان متعلق به اروپا می‌باشد. زبان فرانسوی نیز در طول تاریخ مانند سایر زبان ها دچار تغییراتی شده است. اگر بخواهیم این تغییرات را بررسی کنیم، باید از زبان فرانسوی کهن شروع کنیم. بین سال های 9 تا 14 میلادی فرانسه کهن رواج داشت. در واقع مردم فرانسه به تدریج شروع به آموزش زبان فرانسه جدید و ایجاد تغییرات زیادی در زبان لاتین کردند. آنها بسیاری از کلمات را با استفاده از حنجره و نوع تلفظ خاص خودشان ادا می‌کردند و بعضی از حروف صدادار که تلفظش برای آنها سخت بود را از لغت نامه خود حذف کردند. هم‌چنین یک سری حروف بی صدا و صامت که تاکید در کلمات بر روی آنها کمتر بود، نیز حذف گردید.

 

بنابراین تغییرات بسیاری که در سه مرحله شروع شده بود، در قرن یازدهم میلادی تکمیل شد. این تغییرات باعث شد در نواحی مختلف فرانسه لهجه های زیادی پدید بیاید.

 

آموزش فرانسه


 

 

گسترش یادگیری زبان فرانسه در اروپا:

در 29 کشور، به طور رسمی به زبان فرانسوی صحبت می‌شود. آموزش فرانسه در کشورهایی مثل بلژیک، بنین، سوئیس، کامرون و ... به طور جدی پیگیری می‌شود. یادگیری زبان فرانسه از نظر تعداد کشورهایی که در آن زبان رسمی محسوب می‌شود، زبان دوم است. رتبه اول متعلق به زبان انگلیسی است. زبان فرانسوی یکی از زبان های اداری اتحادیه اروپا، یکی از زبان های رسمی سازمان ها و تنها زبان رسمی دیوان عالی اداری اروپا محسوب می‌شود. امروزه حدود 300 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند.

 

جالب است بدانید تعداد فرانسوی زبانان در کشور جمهوری دموتراتیک کنگو نسبت به کشور فرانسه که 62 میلیون نفر جمعیت دارد، بیشتر است. در این کشور 77 میلیون نفر در مرکز زبان فرانسه آموزش می‌بینند و به این زبان مسلط می‌شوند. البته زبان فرانسوی در بسیاری از کشور ها تنها زبان رسمی نیست و زبان های دیگری هم وجود دارد.

 

آموزش زبان فرانسه سخت است یا آسان؟

صرف نظر از همه سوالاتی که برای هنرآموزان در مرکز زبان فرانسه به وجود می‌آید، یک سوال اساسی وجود دارد. آیا یادگیری زبان فرانسه سخت است؟ برای پاسخ به این سوال باید جنبه های مختلف را بررسی کنید. البته میزان سختی و آسانی به روشی که شما برای یادگیری انتخاب می‌کنید، مهم است. وقتی که سختی یک زبان را بررسی می‌کنید باید در نظر بگیرید که مولفه های مختلفی مثل خانواده زبانی، الفبا و منشاء فرهنگی آن زبان مهم است. به طور میانگین در طول 23 تا 24 هفته طول می‌کشد تا بتوانید مقدمات زبان فرانسوی را فرا بگیرید.

 

برای آموزش زبان فرانسه به طور پیشرفته و در سطح های بالا به تلاش بیشتری نیاز است. این نکته را در نظر داشته باشید که واژگان زبان فرانسوی مشابه به زبان انگلیسی است. یادگیری هر زبانی در ابتدا سخت به نظر به نظر می‌رسد اما با کمی تلاش آسان ‌می‌شود.

 

یادگیری زبان فرانسه


 

 

شباهت های زبان فرانسوی و زبان فارسی:

امروزه در کشور ایران برای یادگیری زبان فرانسه، مرکز زبان فرانسه زیادی تاسیس شده است. در این مراکز تلاش می‌شود تا فرانسوی به طور ساده‌ و پیش افتاده برای هنرآموزان تدریس شود. همانطور که می‌دانید این دو زبان هر دو جزو خانواده زبان های اروپایی و هندی محسوب می‌شوند. اگر بخواهیم به طور دقیق تر بررسی کنیم، فرانسوی از جمله زبان های رومی و فارسی در شاخه‌ی زبان هندی محسوب می‌شود. این دو زبان شباهت های زیادی با هم دارند. تعدادی زیادی از لغات که در زبان فرانسوی وجود دارد، در زبان فارسی هم استفاده می‌شود. دکتر معین گردآورنده‌ی لغت نامه فرهنگ معین تعداد این لغات را تا 1700 واژه تعیین کرده است. این لغات امروزه در زبان فارسی بسیار رایج شده اند. علت این رایج شدن کلمات را می‌توان رابطه‌ی خوب کشورهای ایران و فرانسه در دوران قاجار پیش بینی کرد.

 

حقایق جالب در مورد زبان فرانسه:

از نظر تقسیم بندی تلفظ فرانسوی به سه گروه اصلی اروپایی، کانادایی و آفریقایی تقسیم می شود. داستان های مشهور زیادی در کشور فرانسه نوشته شده است. از مهم ترین این فیلم‌ها، می‌توان به فیلم موزیکال و نمایش بی‌نوایان اشاره کرد. یکی دیگر از این فیلم ها فیلم دیدنی کنت مونت کریستو است. هیچ کلمه فرانسوی با حرف w شروع نمی‌شود. همچنین حرف E رایج ترین حرف در زبان فرانسوی به شمار می‌رود. الفبای زبان فرانسوی بر پایه‌ی الفبای زبان لاتین است و بیست و شش حرف ساده دارد.

 

مرکز زبان فرانسه


 

 

کد تخفیف تخفیفان ویژه آموزش زبان فرانسه:

امروز ایده‌هایی زیادی در خصوص کسب و کارهای اینترنتی به‌وجود آمده است. یکی از بهترین و موفق ترین این ایده ها سایت های تخفیف گروهی است. وب سایت تخفیفان امروزه به یکی از معتبرترین و کاربردی ترین وب سایت ها در این خصوص تبدیل شده است. از این رو کد تخفیف تخفیفان ویژه آموزش فرانسه برای کاربران در نظر گرفته شده است که در تخفیف هات قابل دسترس است. شما می‌توانید این کدتخفیف و صد ها کد تخفیف دیگر را در وب سایت تخفیف هات مشاهده کنید.

 

وب سایت تخفیف هات قصد دارد بستری مناسب برای خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه را ایجاد کند. در نظر داشته باشید که تمامی خدمات این وب سایت رایگان بوده و برای شما هزینه‌ای را در پی نخواهد داشت. بنابراین قبل از هر خرید با مراجعه به وب سایت تخفیف هات، خریدی ارزان تر را تجربه کنید.

 

ارسال نظرات