لوگو تخفیف هات

تخفیف تخفیفان تا 85% ویژه آموزش زبان ترکی

85% تخفیف
0
65
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 85% تخفیف سایت تخفیفان ویژه آموزش زبان ترکی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

الفبای آموزش زبان ترکی:

اگر بخواهیم به طور ریشه ای زبان ترکی را مورد بررسی قرار دهیم به این مسئله می‌رسیم که زبان ترکی همانند زبان های فنلاندی و مجارستانی مربوط به شاخه زبان های آلتایی و از خانواده های زبان های اورال-آلتایی می‌باشد. زبان های آغوز لقبی است که بر روی این زبان قرار داده اند. به زبان هایی مانند زبان های ترکیه‌ای، آذری، قزاق، قرقیزی، ترکمنی، ازبکی و بسیاری دیگر از زبان هایی که در منطقه بالکان تا آسیای مرکزی و شمال غربی چین و جنوب سیری صحبت می‌شود این لقب داده می‌شود. تاریخچه زبان ترکی به سه دوره با مدت زمان های مختلف تقسیم می‌ شود. از قرن هفتم تا سیزدهم که به ترکی قدیمی مشهور است، از قرن سیزدهم تا بیستم که به ترکی میانه شناخته می ‌شود و از قرن بیستم به بعد که ترکی جدید نامیده شده است. امروزه مردم کشور ترکیه به زبان ترکی جدید تکلم می‌کنند.

زبان


 

تاریخچه دقیق زبان ترکی:

در زمان امپراطوری عثمانی زبان عربی و فارسی به زبان ترکی راه پیدا می‌کنند. به این زبان ترکی، ترکی عثمانی نیز گفته می‌شد. این زبان معمولاً برای افراد خاص و سطح بالای جامعه مانند تحصیل کرده ها، درباریان و ... بود. یادگیری زبان ترکی عثمانی نیز فقط به این دسته از افراد داده می‌شد. زبان ترکی اصیل نیز، زبان کوچه بازاری تعبیر می‌شد و تنها عامه‌ی مردم به این صورت تکلم می‌کردند. دانستن این نکته خالی از لطف نیست که بدانید زبان ترکی عثمانی در آن زمان به رسم الخط فارسی نوشته می‌شد. در سال 1928 پس از جنبش زبانی که به وسیله آتاتورک انجام پذیرفت رسم الخط لاتین جانشین رسم الخط فارسی گردید و واژه های ترکی جایگزین واژه های فارسی و عربی شدند. برخی از واژه های منسوخ شده زبان ترکی در این دوران مجدداٌ به فرهنگ زبان ترکی برگشتند و برخی از واژه جدید ساخته شد.

ساختار زبانی یادگیری زبان ترکی:

مانند همه‌ی زبان های ترکی، در زبان ترکیه‌ای نقش های دستوری با اضافه کردن پسوند به ریشه اسمی یا فعلی مشخص می‌شود. پسوند های اسمی شمار اسم را تعیین می‌کنند. در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین نکات در خصوص ساختار زبان ترکی که برای آموزش ترکی استانبولی مطرح می‌شود را بررسی کنیم. زبان ترکی مانند زبان فارسی جنسیت ندارد و ضمیر سوم شخص مفرد همانند آنچه در زبان فارسی به آن عمل میکنیم برای مونث و مذکر به طور یکسان استفاده می‌شود. در بحث حالات دستوری باید به این مسئله دقت کنید که زبان ترکی استانبولی شش حالت دستوری دارد که به ترتیب به اسم های اسمی، ملکی، مفعولی مستقیم، مکانی، مفعول به و مفعولی غیر مستقیم شناخته می‌شوند. در زبان ترکیه‌ای همانند زبان فارسی حرف تعریف معینی وجود ندارد و عدد یک به عنوان حرف تعریف نامعین در اغلب جملات استفاده می‌شود.

زبان ترکی


 

نکات قابل توجه در خصوص آموزش زبان ترکی:

اگر بخواهیم به طور دقیق دستور زبانی زبان ترکی استانبولی را مد نظر قرار بدهیم، دانستن مطالب زیر خالی از لطف نیست. زبان ترکی 8 حرف صدا دار بیشتر ندارد. در مقابل برای حروف بی صدا 21 حرف دارد. امروزه 71 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان ترکیه‌ای صحبت می‌کنند و زبان مادری‌ آنها ترکیه‌ای است. در حدود 17 میلیون نفر دیگر هم زبان ترکی را به عنوان دومین زبان خود می‌شناسند. در بحث یادگیری آموزش زبان ترکی استانبولی امروزه موسسات و آموزشگاه های زیادی در سطح کشور وجود دارند که زبان ترکی را به شما آموزش می‌دهند. کافی است در یکی از این آموزشگاه ها ثبت نام کنید و از تجربیات اساتید باتجربه‌ای که در این آموزشگاه ها مشغول به تدریس هستند، استفاده کنید. به دلیل تشابهات زیادی که از لحاظ دستوری و واژگان با زبان فارسی دارد، یادگیری این زبان برای فارسی زبانان کار پیچیده ای نیست.

چند نکته و ترفند برای آموزش زبان ترکی:

اگر شما هم قصد یادگرفتن زبان ترکی، در سریع ترین زمان ممکن را دارید و دوست دارید این زبان را به راحتی زبان فارسی تکلم کنید و یا حداقل تسلط را بر روی آن داشته باشد، به این نکات و ترفندهایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، دقت کنید. یادگیری این نکات روند آموزش شما را سرعت می‌بخشد و می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید و این زبان را با قیمت کمتری فرا بگیرید. در این زبان یک حرف یک صدا دارد. این جمله به این معنی است که ترکی دارای کارکترهای خاصی است. اگر تا حدودی بر زبان لاتین تسلط داشته باشید این مرحله را به راحتی رد می‌کنید. ترتیب کلمات در این زبان دقیقاً برعکس زبان انگلیسی است و به صورت فاعل-فعل-مفعول می‌باشد. تمامی اعداد در این زبان از سمت چپ به راست نوشته می‌شود و از نظم بسیار بالایی برخوردار است.

استانبولی


 

چرا باید زبان ترکی را فرا بگیریم؟

امروزه حجم مراودات تجاری بین ایران و ترکیه نسبت به سال های پیش یه شکل چشم گیری افزایش یافته است. همچنین ترکیه به عنوان یک مقصد گردشگری هر ساله میزبان تعداد زیادی از مردم ایران در فصول مختلف مخصوصاً فصل تابستان می‌باشد. با توجه به تمامی نکات فوق و در نظر داشتن این نکته که اکثر ایرانیان حداقل برای یک بار به قصد توریستی، علاقه مندی، کار، تفریح و ... به ترکیه سفر میکنند، یادگیری این زبان اجتناب ناپذیر است. شما امروزه می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین از قیمت کلاس های آموزش ترکی استانبولی باخبر بشوید و شروع به یادگیری این زبان بکنید. در نظر داشته باشید با توجه به اینکه ترکیه همسایه ایران محسوب می‌شود، اهمیت یادگیری این زبان دوچندان می‌باشد. همچنین گونه های مختلفی از زبان ترکی در آموزشگاه ها تدریس می‌شود که می‌توانید با توجه به استعداد و سلیقه خودتان یکی از این گونه ها را انتخاب کنید.

ترک


 

کد تخفیف تخفیفان ویژه آموزش زبان ترکی در تخفیف هات:

امروزه اگر بخواهیم راجع به مهم ترین کسب و کار هایی که در حوزه اینترنت راه اندازی شده است، صحبت کنیم بدون شک سایت های تخفیف گروهی یکی از موفق ترین آنها می‌باشند. وب سایت تخفیفان که یکی از معتبرترین و موفق ترین سایت ها در این زمینه می‌باشد کد تخفیف ویژه آموزش زبان ترکی را برای همراهان خود در نظر گرفته است. شما میتوانید در وب سایت تخفیف هات به این کد تخفیف تخفیفان و صدها کدتخفیف دیگر به طور کاملاً رایگان دسترسی داشته باشید. در نظر داشته باشید که هدف کارشناسان وب سایت تخفیف هات ایجاد بستری مناسب برای خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه توسط شما عزیزان می‌باشد.

ارسال نظرات