لوگو تخفیف هات

تخفیف تخفیفان تا 70% ویژه آموزش زبان برنامه نویسی

70% تخفیف
0
212
5
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 70% تخفیف سایت تخفیفان ویژه آموزش زبان برنامه نویسی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تخفیف و سایر تخفیف های بی نظیر سایت تخفیفان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

از سیر تا پیاز آموزش زبان برنامه نویسی:

یکی از شغل هایی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی بین مردم رواج پیدا کرده است، برنامه نویسی می‌باشد. آموزشگاه های مختلفی در سراسر جهان امروزه کلاس هایی در خصوص آموزش زبان برنامه نویسی به روش های مختلف ارائه می‌دهند. در این آموزشگاه ها تلاش می‌شود که زبان برنامه نویسی از سطح مبتدی تا پیشرفته تدریس شود. در واقع محیط های مختلف برنامه نویسی مثل محیط برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی پایتون، برنامه نویسی دات نت و ... به حدی گسترش یافته‌اند که در آنها می‌توان به راحتی شبیه سازی های مربوط به یک ربات، طراحی سیگنال و ... را انجام داد.

یکی از کلیدی ترین شغل ها در اکثر استارت آپ ها و فعالیت های علمی، برنامه نویس خوب و ماهر می‌باشد. اگر یک تیم استارت آپی دارای یک برنامه برنامه نویس ماهر باشد، خیلی زودتر به موفقیت می‌رسد. در این محتوا ما سعی داریم، چند زبان برنامه نویسی رایج را شرح بدهیم.

برنامه نویسی


 

برنامه نویسی پایتون، از صفر تا صد:

با گسترش تعداد زبان های برنامه نویسی، این انتخاب برای کاربرانی که به تازگی قصد آموزش زبان برنامه نویسی دارند، سخت شده است. یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی، برنامه نویسی به زبان پایتون می‌باشد. این زبان کاربرد های زیادی دارد. اگر بخواهیم به چند مورد از کلیدی ترین کاربردهای آن اشاره کنیم می‌توانیم توسعه وب، محاسبه معادلات پیچیده و ... را نام ببریم. یکی از ویژگی های مهم این زبان برنامه نویسی سادگی و آسانی می‌باشد. این زبان برنامه نویسی به عنوان یک زبان همه جانبه شناخته می‌شود. زیرا کد های نوشته شده در این مجموعه به این صورت می‌باشد که در چندین محیط کدنویسی مجدداً قابل استفاده می‌باشد.

پایتون زبانی بسیار قدرتمند و منعطف است که با توجه به ساختار منظمی که دارد، کد نویسی در محیط آن ساده است. گوگل، یوتیوب، یاهو و ... از جمله بزرگترین شرکت های بزرگ دنیا می‌باشند که از پایتون استفاده می‌کنند.

برنامه نویسی اندروید، ساده و کاربردی:

امروزه بسیاری از مردم از تلفن های همراه هوشمندی استفاده می‌کنند که تحت سرویس سیستم عامل اندروید می‌باشد. این سیستم عامل به علت سادگی و زیبایی در طراحی رابط کاربری بین مردم بسیار محبوب می‌باشد. هم‌چنین شرکت های بزرگ دنیا نظیر سامسونگ، هوآوی و ... از این سیستم عامل در طراحی تلفن های همراه خود استفاده می‌کنند. بنابراین یادگیری زبان برنامه نویسی به زبان اندروید می‌تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی ‌باشد. امروزه برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی بر روی این سیستم عامل طراحی شده اند که شما می‌توانید از آنها برای بازی کردن، تنظیم هشدار و ساعت و ... بهره ببرید. زبان برنامه نویسی اندروید به شما کمک می‌کند اگر ایده‌ای در طراحی برنامه و یا نرم افزار دارید، بتوانید آن را به سادگی پیاده سازی کنید. برنامه نویسی به زبان اندروید هر روز در حال پیشرفت می‌باشد.

اندروید


 

برنامه نویسی دات نت:

امروزه زبان های برنامه نویسی زیادی تحت سیستم عامل ویندوز معرفی شده است. پس از آنکه زبان برنامه نویسی سی شارپ مورد استقبال برنامه نویسان زیادی در سراسر دنیا قرار گرفت، امروزه زبان برنامه نویسی به سبک دان نت فریم ورک معرفی شده است. نت یک چارچوب است که توسط شرکت مایکروسافت برای طراحی برنامه ها علی الخصوص ویندوز طراحی شده است. تا به امروز چندین نسخه از این زبان به بازار ارائه شده است. در هر نسخه کتابخانه قوی تر و پلاگین های متعددی به آن اضافه شده است. دات نت فریم ورک دارای یک محیط برنامه نویسی زیبا و قوی است که در آن شما می‌توانید برنامه هایی که تحت زبان سی پلاس پلاس، ویژال و... باشد را اجرا کنید. این زبان یک زبان مشترک می‌باشد.

مزایای آموزش زبان برنامه نویسی:

یک واقعیت که باید آن را بپذیریم این است که یادگیری زبان های برنامه نویسی مزایای بی‌شماری دارد. وقتی شما بتوانید یک برنامه را خودتان بنویسید و اجرا کنید دیگر یک مصرف کننده فناوری نیستید. شما با این کار به تولید کننده فناوری تبدیل می‌شوید. برای مثال شما با یادگیری هر زبانی در هر محیطی از برنامه نویسی می‌توانید کارهای باورنکردنی را با نوشتن چند خط کد ساده و بدون ایراد انجام بدهید این یک حسن برای برنامه نویسی قلمداد می‌شود. علاوه بر آن امروزه برنامه نویسی یکی از شغل های پردرآمد دنیا به شمار می‌رود. شما با یادگیری زبان برنامه نویسی وارد بازار کار این رشته می‌شوید و می‌توانید درآمد خوبی از این کار داشته باشید.

زبان


 

تخفیف تخفیفان ویژه آموزش زبان برنامه نویسی:

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که ایده های زیادی در خصوص کسب و کار های اینترنتی به وجود بیاید. یکی از موفق ترین این ایده ها سایت های تخفیف گروهی می‌باشد. وب سایت تخفیفان به عنوان یکی از موفق ترین و معتبرترین این وب سایت ها امروزه در حال فعالیت می‌باشد. شما می‌توانید کد تخفیف تخفیفان مربوط به آموزش زبان برنامه نویسی و هم‌چنین صد ها کدتخفیف دیگر را به طور کاملاً رایگان در وب سایت تخفیف هات مشاهده کنید. وب سایت تخفیف هات در حال ایجاد بستری مناسب برای خرید های ارزان قیمت و مقرون به صرفه می‌باشد. خدماتی که توسط وب سایت تخفیف هات ارائه می‌شود کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت.

ارسال نظرات