لوگو تخفیف هات

تخفیف نت برگ تا 90% ویژه آموزش ترکی استانبولی

90% تخفیف
0
35
0
اشتراک گذاری
راهکار تخفیف خدمت
راهکار اول: فعلا معتبر

شما از طریق سایت تخفیف هات می توانید از 90% تخفیف سایت نت برگ ویژه آموزش ترکی استانبولی بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این تخفیف و سایر تخفیف های بی نظیر سایت نت برگ بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید

کوپن ها و کد های تخفیف مشابه
جدید ترین کوپن ها و کدهای تخفیف

آموزش ترکی استانبولی به ساده ترین روش:

ترکیه، به عنوان یکی از همسایه های ایران، هر سال از صدها هزار مسافر و گردشگر ایرانی استقبال می‌کند. شاید این تعداد بالای مسافر برای کشور ترکیه، ناشی از آب و هوای مساعد و ساحل های زیبای این کشور باشد. اگر بخواهیم به صورت کلی بررسی کنیم، کشور ترکیه صنعت گردشگری را خیلی جدی گرفته است و درآمد بالایی از آن دارد. بنابراین بی راه نیست که بگوییم یادگیری زبان ترکی برای ما امری واجب و ضروری می‌باشد. در حال حاضر آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور با بهره گیری از اساتید خبره و با تجربه زبان ترکی استانبولی را به هنرآموزان آموزش می‌دهند. برای آموزش زبان ترکی، یادگیری الفبا اولین قدم می‌باشند. سپس باید قواعد دستوری و نگارشی را فرا بگیرید. در ادامه قصد داریم یک روش ساده برای آموزش زبان ترکی، مزایای یادگیری این زبان و هم‌چنین در آخر تاریخچه‌ی کاملی از این زبان را بیان کنیم.

 

زبان ترکی استانبول


 

 

تاریخچه زبان ترکیه‌ای:

این زبان در سه بخش تقسیم بندی می‌شود:

 

• زبان ترکیه‌ای قدیمی

 

• زبان ترکیه‌ای میانه

 

• زبان ترکیه‌ای جدید

 

زبان ترکیه‌ای جدید از قرن بیستم به بعد در کشور ترکیه رواج پیدا کرده است. این زبان کوچه بازاری شناخته می‌شد و تنها مردم عامی به آن زبان صحبت می‌کردند. ترکی عثمانی که نسبتاً قدیمی تر و منسوخ تر می‌باشد در زمان های گذشته به رسم‌الخط فارسی نوشته می‌شد. در سال 1928 جنبش زبان به وسیله کمال آتاتورک اتفاق افتاد و طی آن رسم‌الخط ترکی از فارسی به لاتین تغییر یافت. طی این جنبش واژه‌های ترکی جایگزین واژه‌های عربی و فارسی شدند. برخی از واژه‌های منسوخ ترکی به دایره لغات این زبان اضافه شدند و برخی واژه‌ها جدید ساخته می‌شوند.

 

برای آموزش ترکی استانبولی چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

در مرحله اول یادگیری کامل الفبا و هم‌چنین تسلط بر آن خیلی اهمیت دارد. در تمام آموزشگاه هایی که این زبان آموزش داده می‌شود، روی این مسئله تاکید بسیار زیادی می‌کنند. الفبای ترکی با الفبای انگلیسی تقریباً مشابه می‌باشد و نمونه‌ای از الفبای انگلیسی به شمار می‌رود. تفاوت این دو الفبا در سه حرف می‌باشد. در خصوص تلفظ حروف، به جز مورد که استثنا محسوب می‌شوند، تمامی این حروف تلفظی مشابه با الفبای انگلیسی دارند. در این زبان، تلفظ حروف صدا دار از اهمیت بالایی برخوردار است. هم‌چنین شما باید تلفظ حروفی را که مختص الفبای ترکی می‌باشد، یاد بگیرید و تمرین زیادی برای درست تلفظ کردن آنها داشته باشید. حروف صدا دار که بخش اصلی این زبان محسوب می‌شود، در سه اصل اساسی طبقه بندی می‌شود. صدای هرکدام از این سه دسته را باید با توجه به زبان، دهان، کام و.... به درستی ایجاد کنید.

 

ترکی


 

 

قواعد دستوری پایه و ساختار جمله در زبان ترکی استانبولی:

برای یادگیری کامل یادگیری زبان ترکی، شما باید بر روی قواعد دستوری پایه و هم‌چنین قواعدی که برای ایجاد ساختار جمله به آن نیاز است، تسلط پیدا کنید. این کار زیاد سخت و دشوار نیست. اگر مواردی را که در ادامه بیان می‌شود، به خوبی رعایت کنید در این زمینه به مشکل خاصی برنخواهید خورد. برخی از مهم‌ترین نکات در این زمینه عبارتند از:

 

• در این زبان هیچ فعلی که معادل بودن باشد، وجود ندارد.

 

• اگر از پسوند شخصی استفاده می‌کنید، ضمیر آغازین را باید حذف کنید.

 

• برای تغییر ویژگی دستوری کلمه‌ی اصلی، از اضافه کردن پسوند استفاده کنید.

 

• پسوند صدادار باید با حرف صدادار پایانی کلمه‌ی اصلی هماهنگ باشد.

 

• از فعل ها در پایان جمله استفاده کنید.

 

• درصورت تغییر تلفظ، حرف بی‌صدای پایانی را تغییر بدهید.

 

• برای بیان مفهوم بودن باید از پسوند و ضمیر استفاده کرد.

 

تخفیف نت برگ ویژه آموزش ترکی استانبولی در تخفیف هات:

اگر شما هم قصد یادگیری این زبان را دارید، می‌توانید از کد تخفیف نت برگ برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید. کد تخفیف نت برگ ویژه آموزش ترکی استانبولی و صدها کدتخفیف دیگر به طور کاملاً رایگان در وب سایت تخفیف هات قابل مشاهده می‌باشد. اگر شما هم از خرید های ارزان استقبال می‌کنید، همین حالا به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و از تخفیف لحظه آخری این وب سایت استفاده کنید.

 

ارسال نظرات